Torna alla lista annunci

Campaign Division

MINT S.p.a



La persona in stage lavorerà in affiancamento al Client Partner Manager al fine di acquisire competenze nella pianificazione delle campagne digitali dei clienti e nella gestione dei rapporti con gli stessi, con particolare attenzione all’attività di reportistica.
Inoltre, si relazionerà direttamente con le terze parti proprietarie delle piattaforme AdTech/MarTech integrate. Seguirà parte dell’amministrazione dei clienti, fornendo supporto per la gestione del ciclo attivo e passivo di fatturazione e avrà modo di conoscere tutte le attività svolte dal team per il raggiungimento degli obiettivi di business.


Myntelligence is a high growth Ad-Tech SaaS company based in Milan, Italy with operations across Europe, Latin America and the UK.

Its proprietary technology provides brands and advertisers with a single platform for managing their digital marketing budgets; running campaigns across all digital channels using both first and third party data; comparing performance across channels as well as providing recommendations on optimizing spend. The platform integrates best in class activations platforms across social, search, native, display, video and other digital channels as well as helps brands connect the user journey through its Persistent ID technology.


Our largest market is Italy, followed by the rest of Europe & Brazil. Our clients include marquee brands like Fiat Chrysler, MasterCard, Telecom Italia, Poste Italiane and ENEL, to name a few. We have a global technology team of over 30, spread across Italy, UK and Eastern Europe & we use the Agile Framework.



Candidati